Thursday, 30 April 2009

MAIN TOLAK KERETA



Semalam firas ceria skit la..tapi tak la ceria2 sangat macam biasa sebab batuk masih ada lagi..sedang buat apa tu??..Haa..main trailer la ibu..."nak susun keta2 sport nie..nnti dah besar firas nak beli keta sport..hadiah untuk ibu satu, untuk baba satu ..untuk wek satu dan untuk aki satu..cukup tak ibu ??? <--- pandai jer kan ibu wat ayat sendiri..hehehehe.
Oh ya..perkembangan terbaru firas hari nie, firas leh nyanyi..nak tahu lagu per??
gini bunyi lagu dia....
" uweiiii..uweiiii..uweiiii.."
ala..halusnya sowa firas..so cute..nampaknya hari nie alhamdulillah firas dah ok seperti biasa dan demam dan batuk dah hampir ok..sbb firas rajin makan ubat.. (paksa..firas tak suka makan ubat antibiotic..tu..mungkin sebab pahit..kot..hehehe..sabo lah firas..tengok kan sekarang firas dah boleh ceria seperti biasa..harap2..firas sihat..dan aktif..membesar sebagai JOHAN!!! YEAH!!)

2 comments:

  1. salam zieham
    fikri pun kalo main car & trailer dia... abid disusun sederet pjg.. jgn le ade saper kaco.. ngamuk dia..

    ReplyDelete
  2. zieha-k.yong
    suka tgk gelagat anak nie k,yong..hehehe,zieha nie suka menyakat..hehehe

    ReplyDelete

firas on the page