Friday, 24 April 2009

FIRAS DEMAM LAGI-PART1

~last2 tertido..kesian anak ibu demam ye,,,harap2 firas dapat cukup tido..mlm nie~



~mata semakin kuyu...~

~mata pandang..mcm tak nak pandang je kat ibu~

~merenung jauh jer hari nie...~


Bulan nie firas demam lagi..alamak..tiap2 bulan demam nie nape la plak..??adoiii..firas ,,tiba2 je demam,,hmmm anak ibu nie selalu demam malam..bila malam..start la panas badan firas..risau ibu gan baba.Kesian firas,,,..cepat2 ibu bagi mkn ubat(stok ubat bulan lepas masih ada lagi),kalau esok berlarutan,ibu kena bawa firas gie klinik ..bahaya budak2 demam panas nie..yelah..mcam2
leh jadi..huhuhuhu..ibu pun sekarang tengah batuk, agaknya mmg musim nie

4 comments:

  1. a'ah zieha..ni musim demam..darwish pun batuk2 tapi noy tak bg mkn ubat..bagi panadol jer kalau darwish kusut

    ReplyDelete
  2. sian firas.. demam yek.. jgn lupa makan ubat tau.. skrg musim sgt panas.. tu yg bebdk senang nak demam.. xnak cuba zaniplus cam syafi ke?

    ReplyDelete
  3. zieha-noy-adda-connie
    thank u atas ingatan, firas skrg alhamdulillah dah baik demamnya, tak tau lah esok lusa..harap2 semuanya akan berjalan seperti biasa

    ReplyDelete

firas on the page