Monday, 13 April 2009

MENANGIS VS MERAJUK



Sekarang nie firas suka sangat menangis..tak taulah kenapa..mungkin perubahan usia firas yang semakin membesar kot.Setiap kali bila nampak baba dia nak keluar rumah , mesti nak ikut..adoiii..nie lah akibatnya kalau diajar berjalan..sampaikan nak keluar rumah amik barang dalam kereta pun nak ikut,pantang nampak kitaorang kat pintu mesti nak ikut. Baru sebentar tadi firas ditinggalkan oleh baba..tengoklah aksi firas bila dia tak dapat ikut baba dia berjalan,,,alahai..susahnya nak berhenti nangis....kali nie firas menangis tanpa henti..


Bayangkan start dari kul 8.oo mlm..sampai kul 9.oo mlm.firas asyik merengek,,sbb dia macam tahu je baba dia nak keluar,kitaorang ingat dia nak tido..rupa2nya,,dia boleh agak dan tahu yang baba dia nak keluar..hmmm..Bila start je baba dia keluar..apa lagi..UWAAAAAAAAAAAAAA... ibu jugak yang kena pujuk..Lama gak lah firas nangis..dan akhirnya firas tertido juga lebih kurang pukul 10++ mlm tadi.Fuhhhh..AT LAST..legaaaa rasanya..leh ibufiras..bertenet..hehehe:)

1 comment:

firas on the page