Wednesday, 1 April 2009

INJECT 18 BULAN


Bulan nie genaplah firas 18 bulan..Wahh! dah besar anak ibu ye..Kalau ikutkan tahun sekolah firas, perkiraan dia dah 3 tahun..Waduh..tahun 2013 esok firas dah tahun 1..Begitu cepat masa berlalu..So sekarang lagi 6 bulan lagi jer firas leh dipanggil baby..heheehe.Sekarang nie baba gan ibu panggil firas abangadik:) sementara nak dapatkan adik lagi...insyaallah kalau diizinkan allah..kalau tak dapat juga setelah segala usaha dibuat..kena cuba teknik lain la..teknik iui ker atau teknik ivf ..Untung2 leh dapat anak kembo..best juga kan:)
Oklah berbalik pada cerita injection nie..Hari nie firas telah diberikan suntikan untuk hindari dari penyakit lumpuh..Tengoklah firas nie..bukan main susah nak makan ubat. Nasib baik masa injection tadi firas tak banyak meragam..tapi menggeliat jugalah..terpaksa ibu pegang tangan firas..supaya nurse dapat suntik kat peha firas..Lepas jer suntik..firas pun menjerit dan menangis..uwaaaaaaauwaaaaaaaa..tapi aksi nie ibu tak sempat nak snap coz masa tu ibu pegang tangan firas..hehehe.Sabo je lah firas..jangan nangis lagi ye..firaskan HERO ibu gan baba..be brave and good boy k.:)

3 comments:

  1. sama ah..darwish gerenti melalak after injection..tapi tak lama..keluar dari klinik ker,terus diam..hehe..

    ReplyDelete
  2. noy..firas lepas nangis tak diam..Semakin aktif plak,,melainkan kalau demam,,barulah dia slow skit:)

    ReplyDelete
  3. firas lahir oktober 2007 ke? sebaya ;a dgn anak saya hehe.

    ReplyDelete

firas on the page