Sunday, 24 May 2009

FIRAS GAN AWEK

~Amboi-amboi tolong ikatkan rambut farah ke..?..jangan firas..ibu nampak lain je tu...jangan tarik rambut farah tu..nangis anak orang tu....sabo je lah



Cuba korang tengok aksi putera ibufiras nie,,tengah mengayat ke..gan aweks sebelah tu..???hik3x
Ibufiras memang tak faham apa yang firas cakap kan pada si cantik manis sebelah tu..,yelahh firas bukannya pandai cakap lagi..
tapi awekss sebelah tu dah pandai cakap firas....
nama dia farah..
haaa..firas.."ko nie bila la nak pandai cakap"..mcm mana nak tackle aweks..cakap pon tak pandai..hik3x...
Beginilah rupanya firas, kalau dah jupe kawan..mudah mesra gtu..firas nie memang suka berkawan...hmmm..nie yang cepat2 nak dapatkan adik firas nie..biar meriah rumah ku nanti..hehehehehe:p

10 comments:

  1. kak...foras mmg ader bilik khas utk ltk playground ye..bestnye..leh r nnt nk watkn playground in the house utk darwishes...

    ReplyDelete
  2. firas very gentlement..siap ikatkan rambut aweks lagi..so cute..

    ReplyDelete
  3. amboi firas...dan pandai ngorat ekkkk

    ReplyDelete
  4. ibufiras-cintaKusayangMu
    heee..tak muat ler nk wat kt umah k.zieha..itu kat tmpt lain, salah satu facilities kat kedai yang kitaorang lepax:)

    ReplyDelete
  5. ibufiras-mama idzareef
    very the gentlemen ye..hik3x:P bukan gentlekid:)

    ReplyDelete
  6. ibufiras-mamasyaza
    hehehe..:p

    ReplyDelete
  7. hee.heee suka tengok firas sentuh rambut aweks nyaaaaa...................comel jer nampak

    ReplyDelete
  8. ibufiras-ibu_umairah

    tu la..nmpk come ken..hehehe:)

    ReplyDelete
  9. good luck kak zieha..dalam mendapatkan adik utk firas=) Firas mmg tersangat frenly la!

    ReplyDelete
  10. firas tak pandai ckp lagi takper.. tp body language tu dah boleh ngorat awekkks...

    yes yes go zieha, cepat2 firas dpt adik.. mcm rumah ku ini, sentiasa riuh & meriah.. kalo depa tidur baru dpt lega jap... kejap jer.. heheh..

    ReplyDelete

firas on the page