Wednesday, 12 August 2009

SIAPAKAH PENGUNDI BERTUAH ITU??

Keputusan mama_aqish contest telah diketahui dan pemenangnya adalah
muhammad haraaz aqeel ( boleh tengok gambar aqeel disini)
tahniah buat aqeel..
Rasa ibufiras...Aqeel dah dua kali menang contest anjuran mama_aqish
wah kira aqeel mmg calon fav baby semalaya..hehehehe..
(leh wat nantu nie, kalau ada anak pompuan..hehehe:)


tahniah!..tahniah!




Disini ibufiras ingin mengambil kesempatan mengucapkan
jutaan terima kasih kepada mama_aqish dan
juri2 yang sudi menyenaraikan firas sebagai top 5..
(heran gak nie camner leh masuk top 5..hehehe...tk u ollss)
menang soal kedua..janji sporting join contest..




Dan lebih teristimewa pada pengundi2 firas...
siapalah firas..kalau bukan auntie2 dan rakan2 blogs firas...
maklumlah ibufiras bukannya ramai kawan dalam bloggers.
( sbbnya ibufiras bkn antara blog yg tegar..hehehe )



jadi nya kepada mereka2
yang sudi singgah diucapkan
"TERIMA KASIH and thank you very much
PLZZ COME N VISIT MYFIRAS AGAIN:)"



Dan seperti dijanjikan HARI INI
ibufiras amat berbesar hati nak bagi gift sempena hari lahirku hari ini 12.08..
biasa orang bagi gift kan..tapi hari nie terbalik plak ibufiras
nak bagi gift kat orang..hehehe
sebabnya tahun nie rezeki ibufiras dipermudahkan oleh Allah..
syukur alhamdulillah:)))
wawawawawawa..semakin meningkat usia ku..huhuhuhu
dan dengan rasminya
hari ini ibufiras akan mengumumkan



SIAPAKAH PENGUNDI BERTUAH ITU???






JENG..JENG...






SIAPAKAH YANG BERTUAH ITU



.......
...
..



???






LETS SCROLL DOWN N SEE






?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?



?







?




?




?




?



?



?



?

?

?

?

?

?

........TARAAAA......


Inilah pengundi bertuah http://myfiras.blogspot.com
kepada pengundi dan kawan2 yang lain..
jangan berkecil hati ye sebab
pilih seorang pengundi sahaja..iaitu
sebabnya...
ibufiras
teringin
sangat
nak
tengok
wajah
mama syaza..
leh tak mama_syaza??
sebabnya bila ibufiras baca blog mama_syaza
..tak de plak u interframe
kan gambar u...kalau ibufiras tak perasan..sila bagi tahu ye..dimana
letaknya gambar mama_syaza..hehehehe
kalau segan leh lah tunjuk
only 4 my eyess....hehehehe
So buat mama_syaza..sila tinggalkan
NAMA PENUH
ALAMAT
TEL
anda di email

6 comments:

  1. hepy besday to zieha..moga pjg umur n murah rezeki slalu n cpt2 tmbah baby..mesti cute mcm firas gak..n tahniah utk mamasyaza....

    ReplyDelete
  2. hey besday women..ko jgn mare ye zieha
    Moga ko dimurahkan lagi rezeki dan dipanjangkan umur.Tak rugi bagi hadiah kat orang..walaupun kecik..tapi yang penting keikhlasan..utk aku tak de ke??..kah! kah! kah!

    ReplyDelete
  3. Oh..harini hari jadi ibu Firas rupenyer. Very2 happy besday yek.smoga sntiase dimurahkan rezki n dipanjangkan umur..=)

    Tahniah utk mama Syaza juga. pasni kena la jugak tunjuk muka sbb tukang bg hadiah dh tuntut..hehe

    ReplyDelete
  4. ibufiras-nza

    tk u dear...dapat baby lagi satu? Mmg nak sangat..tapi apa kan daya..rezeki tak der lagi..nza doakan semoga kami dapat baby lagi yer:)

    ReplyDelete
  5. ibufiras-putri

    tocehhh! tocehh! betul tu..keikhlasan mengatasi segalanya:P utk ko nasi lemak kat diana je lah..koh3x..jangan mara friend:D

    ReplyDelete
  6. ibufiras-mama_zara

    terima kasih lily azliyana :)doa2 kawan mmg berkat..tk u dear..muahhss:D

    ReplyDelete

firas on the page