Tuesday, 30 June 2009

NAKAL VS BABY ATHELIC ON MATRESS

~HAAAAA..ibu...firas dah sampai ke garis penamat...esok nak main lagi yer..atas katil~
Jawapan ibu: NO WAY FIRAS!!


~ibu..firas ada tak gaya baby acthelic ~

~pusing...pusing...eh firas..ko tak reti2 ke nak dok diam~

~berlari la..plak...aduhhhsss~



~ dah start nak lompat2 atas katil~


~ Tak lama lagi robohlah katil nie..firas dok goyangkan katil nie..~


Adushhhh..ibufiras pening tengok aksi nakal firas kali nie..
apa taknya..bulan nie memang firas terserlah
kenakalannya...huhuhuhu
lihatlah dunia..dah tak der benda lagi nak main
sampai atas katil pun firas nak main..sabo jelah..
habis bantal2 dia baling kat bawah..
soweyy gambar bantal2 yang bertaburan
di lantai ibufiras tak sanggup nak upload..hehehe
Kawan2 semua..
anak2 korang camne plak yer..
ada tak yang main atas katil
sambil melompat-lompat
dan berlari-lari atas katil mcm firas nie..???

8 comments:

  1. darwish bukan lagi melompat atas katil,bdn kiter ni dah mcm takde ker..abis dipijak2..dah lah bdn tu gebu..berat ooo

    ReplyDelete
  2. hamiz sanim pun cam tu gak...tapi sebelah mlm ja...time nak tdo..dia mesti nak lepak atas katil si abg siap lompat lagik cam firas gak..protes tak nak tdo dlm buai le tu

    ReplyDelete
  3. Zieha-noy

    part pijak tu mmg firas suka sgt..kalau firas geram sgt siap cubit, gigit we olls laieee..huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. zieha-mama_syaza

    firas tak kira siang mlm.suka sangat main lompat2..tak dapat atas katil kat kusyen kerusi pun jadi gak..hehehe

    ReplyDelete
  5. bestnye lompat atas katil ye.. afifah pun suka berlari2 sebelum tido..lagi ngantuk lg hyper...

    ReplyDelete
  6. zieha-ummi afifah

    firas gan afifah siapa yg paling hyper yek..hehehe

    ReplyDelete
  7. sukanya tengok firas...seronk sgt dapt lompat2 n main2 ats kati...hehe budak2..makin besr makin aktf kan?

    ReplyDelete
  8. zieha-ummuabdullahsyaakir

    tu yg buat ibufiras bertambah pening...nasib baik tak ada migrain..huhuhu.

    ReplyDelete

firas on the page