Wednesday, 18 March 2009

PERTANDINGAN BABY PA & MA

~ Susah sangat nak dapat..ibu pakaikan crown digital untuk firas..lagi senang..hehehe~





~ Inilah majalah setia ibufiras, memang best...untuk dibaca~

Agak lama juga aku nak mengepos gambar firas untuk pertandingan bayi comel 2009 nie, sbb fikir bukan pernah dapat pun..Dulu pernah hanta,tapi tak de rezeki (ibufiras nie jenis susah skit nak dapat kalau benda2 pos2 nie.Tak kiralah masuk pertandingan apa sekali pun, baik lucky draw ke apa ker memang payah nak dapat..hehehe ). Tarikh tutup dia pada 15 April nie.Fikir2 nak hanto...ker tidak..anto tidak?? Last2 hanto la jugak..baru hari nie aku pos kat majalah pa&ma.Entah lah firas..kalau firas bernasib baik dapatlah masuk, kalau tak dapat..lupakan saja..hehehe





3 comments:

  1. waa.. ada pertandingan :p babyAlden pun nak gak laa..
    memang mamaAlden ni pun da lama beriya iya nak masukkan dlm pa&ma tu.. tp entah la takde pic yg best2 kot.. ok esok after PTK nak g beli ler.. :p

    harap2 blh menang kan.. sepa tw rezeki..

    ReplyDelete
  2. aunty doakan firas menang la ye,.,,mane tau rezeki firas tahun ni,..

    ReplyDelete
  3. insyaallah..kalau ada rezeki..:)kalau tk der pun tak per..suka2 jer hanto..hehehe

    ReplyDelete

firas on the page