Monday, 9 March 2009

FIRAS MAKAN TIMUN

~sedapnya timun nie..nak satu lagi leh?~



Alkisah story makan timun nie bila firas menakalkan diri ke dapur .Nenek sedara yang sedang asyik memotong timun untuk dibuat rojak nie tak dapat la nak buat apa2..Cuma lihat dan control apa yang patut, dan jangan firas pegang pisau udah la ye..Firas mesti herankan.."nenek buat apa ye gan timun nie? firas nak satu leh?"..hehehe. Pandai jer aku wat ayat sendiri , padahalnya..entah apa yang firas fikirkan tak tau la ye?? Dua hari lepas aku berkesempatan balik kampung nenek aku di johor, batu pahat,sambil tu buat kenduri arwah untuk arwah datuk aku.. "Semoga ditempatkan bersama-sama orang yang beriman..amin"

4 comments:

  1. pandai mkn timun..good boy... :)

    ReplyDelete
  2. jangan banyak2 nanti sakit peyut

    ReplyDelete
  3. mama firas, sila amik award dr blog saya...

    kesian tgk firas luka kena dashboard.. mmg selama ni takut sgt jadik camtu kat syafi.. semoga firas cepat sembuh yer

    ReplyDelete
  4. tk u adda.firas dh sembuh dah dari luka tu..sekarang dia dah mula mengaktifkan dirinya seperti biasa.Demam pun dah baik.alhamdulillah:)

    ReplyDelete

firas on the page