Saturday, 18 July 2009

LAGAK MCM ORANG DEWASA:)


Cuba u olls..perhatikan betul2 apa yang firas tgh buat tu??
membaca kah..atau sekadar nak memegang surat khabar..hik3x
Bila tengok aksi firas nie nak tergelak pun ada..
Sebab nya surat khabar nyer terbalik la..
macam mana nak baca firas oiiii..kah3x
Cara posisi membaca nya lagak mcm orang dewasa betul..
tapi sayang surat khabar nya terbalik..
Alhamdulillah..firas dah mula menunjukkan minat pada bahan bacaan..
Perkembangan yang baik utk firas...happy sangat ibu nengok nya
Sebenarnya kat tempat tu la aki (atuk) dia selalu
baca surat khabo..
agaknya..firas dah lama perhatikan akinya dok baca surat khabar atas kerusi tu
"Biar firas lah plak yg try dok sini".."Sambil2 tu leh baca surat khabar..Asyik aki je..yang duduk sini"
firas pun nak gak!!!...

8 comments:

  1. cute nya....mcm apek yg bca surat kabar kat kedai minum cina tu...kaki siap naik atas tuh...

    ReplyDelete
  2. hihik..comelnye dia tiru mcm aki buat ye..bijak betul Firas nih
    sama macam Hafiy pgg buka terbalik:)

    ReplyDelete
  3. memang le...bebudak umo cam tu suka sgt meniru aksi org dewasa. sama cam Hamiz Sanim suka tiru gaya tok ayah merokok ... tak baik utk kesihatan tu

    ReplyDelete
  4. alahai duduknya mcm org besar......baca ape tu?kisah politik ker.....

    ReplyDelete
  5. zieha-noy

    alamak mcm apek la plak..firas kena tukar stlyelo dehh..hehehe

    ReplyDelete
  6. zieha-padnani

    bijak..bijak..hehehehe

    ReplyDelete
  7. zieha-mama_syaza

    mmg dh nature budak2 suka tiru2 lagak org dewasa..dan satu lg budak2 mmg cakap straight.tak pandai nk cover2..hik3x

    ReplyDelete
  8. zieha-ibu_umairah

    politik?..firas ada tokoh tak nak ganti dato najib .hehehe

    ReplyDelete

firas on the page