Wednesday, 8 July 2009

COMING BACK FIRAS:)

~" oklah..firas nak titun dah nie...kesian kat ibu..asyik jerit je...hehehe" nnti dodoikan firas ye ibu"~


~ rilexx depan tv sambil pakai spec batman .. tengah memikir tu,,
"pas nie firas nak buat apa laieee ye.."
kasi ibu gempar skit la...
alahai...cianlah kat ibu nie...tak laratttt dahhh...toleeee lah firas..jangan nakal2 lagi ye..~

Alhamdulillah..firas dah sihat kembali..and he make more coming back..membuatkan ibufiras bertambah kuat soweeer(jerit sana sini..kesan dari kenakalan anakku )..seperti biasa..ada cerita yang ku dengar..demam nie tandanya anak nak belajar sesuatu dan nak membesar..
tak pastilah facts ini betul ker dak..yang pasti firas tetap lincah..dan hobi firas sekarang adalah
MEMANJAT
Sebut je bab memanjat memang satu perkara yang amat menakutkan..yelah..kena perhati kan ..takut2 panjat..jadi lain plak..huhuhu..sabo jelah..firas pantang nampak meja atau kerusi , dia mesti panjat..tujuan dia adalah untuk memetik suis lampu dan kipas ..hamboiii...pandainye anak ibu..nie..ibu tak suwoh pun ko panjat...makin ditegah,,makin dibuat..alahai..camnerlah nak ajar anak nie..hahhahaha..baru tau ye...ini baru kecik..laieee..dah besar esok dan pandai cakap bulat2 tak tau lah..camne yek..hehehehe

8 comments:

  1. wah...bukan main lagi firas bergaya gitu...lama tak dengar berita tup2 nengok firas isap nyot2.....hu...hu....

    ReplyDelete
  2. amboi bkn main lg bersantai firas ekk.. ala2 batman.. huhu

    ReplyDelete
  3. terkujat mummy qis...
    ingtkn batman mane td..
    pnjm spec boleh?

    ReplyDelete
  4. zieha-mama_aqish

    hehehe..firas mmg tak leh tk ada puting klau nk titun..hik3x

    ReplyDelete
  5. zieha-mama idzareef

    batman in future kots..hehehe

    ReplyDelete
  6. firas=aunty qis

    boleh ..takut tak muat plak klau aunty qis pinjam spec batman nie..lalalala

    ReplyDelete
  7. bebaik la bila budak dh mula memanjat.. takut kan kalau ada barang yg jatuh atas dia.. jgn sampai benjol cam syafi hehe

    almdulillah.. firas dh kembali sihat

    ReplyDelete
  8. Firas mula nak memanjat...
    haaa.. ibu firas harus alert selalu..
    anis pun penah 1 tahap, dok koje manjat jer.. letih sungguh dbuatnya.. mujur skrg n dah x manjat lagi..
    cuba jengah n3 ni, ade foto2 anis memanjat..

    http://kakyong72.blogspot.com/2009/02/anis-yang-cantik-berseri-seri.html

    ReplyDelete

firas on the page