Sunday, 13 September 2009

SAPE TAK POSA TEWWW

Bila sebut time posa..
mesti ada diantara mereka yang tak berpuasa kenn..
sape yang tak posa tewww...????
hah sape lagi kalau bukan
my lil hero nie..
kadang2 fening kepala menu apa nak bagi firas mkn
selain dari nasi.,mee hun,roti..
maklumlah time2 posa..angin mood nak masak
malas skit waktu siang hari
waktu nak berbuka..lain la kan,,
mmg aura nak memasak semestinya..hehehe
Nasib baik firas nie jenis yang
tak memilih makan
cuma telur je firas tak suka..
ibufiras pun tak tau
kenapa firas tak suka makan telur
uhuhuhuhu..kalau ada kuih yang
berperisa telur pun firas tak suka
mcm bauhulu ke..confirm firas reject..
menu sianghari firas selain dari nasi
jeng...jeng...ini lah kegemaran firas
nak tahu apa??
LEMPENG GAN KUAH CICAH
mmg fav firaslah..
senanglah skit ibu nak masak ye..



~firas memang gemar makan lempeng~



~kalau ada cicah lagi firas suka..
ibu letakkan kuah rendang ayam..
ayam memang ibufiras tak bagi makan..
takut elergic kang~


~sukanya dia dapat makan lempeng~




~tengok tewww..licin tandas firas makan..
habis sekeping lempeng..
memang la ko nie kuat makan kan..hehehe~



~"erkkkk..kenyang..haus...la ibu..
nak lagi sekeping lemping leh ibu"~





8 comments:

  1. ayoyo...firas xposa ye!!! xpelh, firas kecik lg ye. Nnti dh besar kena posa....

    Zieha,
    pelik gakkn cz firas xsuka mkn telur. biasa bebudk minat sgt telur....

    ReplyDelete
  2. Waa Firas dah sihat daa...Rajin Zieha wat rendang...awal daa Firas raya..hehehe

    ReplyDelete
  3. wah lempeng itu nampak sefap patut la firas suke.. syafi mkn lempeng bese2 jer.. kalau dia suke best gak tetiap ari leh buatkan utk dia

    ReplyDelete
  4. firas tak posa..patutla badan makin montel aje...kuat makan gak firas ni..takpa yg penting sihat n happy.

    ReplyDelete
  5. zieha-nza

    aaaa firas kenn kecik lg..masa nie lah nk makan sepuasnya:P

    ReplyDelete
  6. zieha-kay

    hehehe..rendang tunjuk je kay..hok smlm punya..semata2 nak makan utk sahur:p

    ReplyDelete
  7. zieha-adda

    firas mmg suka lempeng..bila nmpk ibu buat lempeng..dari jauh dah firas sebut peng..peng..lepeng:)

    ReplyDelete
  8. zieha-mamasyaza

    alhamdulillah..setakat nie firas tak memilih makan..:)

    ReplyDelete

firas on the page