Wednesday, 2 September 2009

FIRAS BACA DOA KE..



Gambar ini dipetik pada hari merdeka yang lalu..
sedang kami menunggu untuk waktu
berbuka..dan azan pun telah dibangkan...
kami pun berdoa sebelum berbuka..
firas pun mengikut..macam pandai jek berdoa..
(lagak mcm org dewasa)hehehe..
sampai juling mata berdoa...
yang pasti puting kesayangan firas mesti ada kat sebelah..
nampakkan kat meja makan tu

10 comments:

  1. wah pandainye firas. ada tokoh jd ustaz nih.. so cute

    ReplyDelete
  2. wah, ustaz Firaz mmg ensom gitu. ha, smpai juling biji mata tuhh..dok hafal doa ke firas???

    ReplyDelete
  3. amboi Firaskan main lagi berdoa....puasa ke tu..???

    ReplyDelete
  4. zieha-adda

    entah apa yg firas baca tu..ekeke..

    ReplyDelete
  5. zieha-nza

    hehee..skrg nie tiap2 berbuka posa..mmg firas berdoa sekali:)

    ReplyDelete
  6. firas-mamasyaza

    alaaa auntie ..firas kan bawah umoo..mana leh pose laiee..uhuhu

    ReplyDelete
  7. firas baca doa apa tue???

    doa makan ke doa tido??? hihihi...

    puting tu tak leh tinggal ya kak, sarah nak tido jerk carik puting...ain try jugak takmo kasi dia isap puting, tapi tak jalannn....

    ReplyDelete
  8. zieha-mama-danish&sarah

    doa apa ye..entah firas sorang je yg fhm apa yg didoakan..
    pasal puting tu makin menjadi firas skrg..dulu nk tido je nak puting..ler nie..boleh di katakan nak puting je setiap masa..uhuhuhu

    ReplyDelete

firas on the page