Monday, 16 February 2009

TERTIDO AKHIRNYA


Beginilah keadaan firas bila dh penat sangat..dh puas jalan2,akhirnya firas tertido kt troller..firas penat yek,,ciannn, Sebenarnya firas memang tido 2 kali sehari, Sekali waktu siang sekali waktu malam.Kadang2 kalau dia cergas sangat, tido waktu malam jer, masa siang kejanya menakalkan diri..hahahaha,,anak jate' lah katakan..Kitaorang kalau firas tido, memang dinantikan..bukannya apa, masa tulah untuk i leh wat keja rumah ,tengok tv,shoping dengan setenang-tenangnya..hehehe, bkn bermakna ibu tk suka firas kacau dan ikut ibu sentiasa..but plzzzz give ur mum n ur daddy a break ...SAYANG FIRAS..MUAHHHHSSS

3 comments:

  1. ehmm kepenatan btl.. comey nye dia...

    ReplyDelete
  2. alamakkk baby kat atsss tuu.. bestnyer dia tido.. :p

    ibu firas.. memang ler muka baby you tu cam mat salleh.. kiut sangat dalam magmypic tu

    ReplyDelete
  3. kak... samalah cam mujahid ni.. payah nak buat kerja kan kalau asyik duk berkepit aje dgn kita..

    ReplyDelete

firas on the page