Wednesday, 13 July 2011

PEACE NO WAR:)







PEACE NO WAR:)

Begitulah harapan anak ku yang akan menjadi tunggak

negara suatu hari nanti..


Firas pun tak suka pada pergaduhan..macam

perhimpunan haram baru2 nie pada 9 Julai 2011


Disebabkan perhimpunan haram tu lah kami sekeluarga

tak dapat nk masuk kayell..

well firas..nampaknya..firas juz' follow

us to bangi only this time..



Kemain suka firas..dapat jalan2

Pagi2 dah bangun awal...

konon2 nak tgk klcc dr jauh menerusi highway ke putrajaya,

last2 tertido dalam kereta..

hahaha..

YANG TAK BESTNYA..TIME IBU NAK BERKURSUS TU

TIME TULAH..PERHIMPUNAN HARAM

NAK DIBUATNYA..

HAIYA MENYUSAHKAN ORANG BETOLLL



Dalam perjalanan ke bangi..

firas menguatkan semangatnya untuk tidak tido..

Akhirnya firas tak larat..

tertido gak dia dalam kereta...

Bangun je dari tido

IBU MANA KLCC??


takpelah firas, balik ke kuantan

nnti kita tgk klcc ye...

begitulah harapan anakku...

dan balik je dari kursus ku di bangi,,

firas dapat melambaikan klcc dari jauh..

cuaca di sekitar area lembah kelang..

memang bejerebu....

seolah-olah menangisi kejadian

perhimpunan haram...


Marilah kita sama2 mengambil

iktibar ..jangan diulangi

perhimpunan haram itu..

menyusahkan rakyat sahaja..



PEACE NO WAR:))


No comments:

Post a Comment

firas on the page