Saturday, 23 July 2011

BAJU RAYA FIRAS DAH READY








Rasa baru semalam raya..dah nak beraya lagi tahun nie
tak tahulah kalau ibufiras sorang sahaja yang berasa begitu..hehehe
Posa pun tinggal berapa hari lagi nak berposanya..
Masa mmg begitu pantas..dan pantas

Seperti tahun ni,ibu firas mmg dah prepare awal2..tak nak
sesak2 berebut taylor..hehehe..
baju complete dah siap..
tengoklah baju raya firas untuk tahun nie pun dah siap
Tahun ni we olss amik kaler hijauuuu
i dun't know y GREEN is my fav kaler lately..heheh:P

ibu firas n FIRAS n baba also LIKE GREEN kaler:))

Senangkan tak yah fikir2..time raya on je terus pakai..
Cuma skrg ibu firas tgh ngintai2 nk shoping online
utk baju raya moden kat firas dalam tenet..
puas surveyy,,tp satu pun tak berkenan,,
nampaknya kena shoping gak cari satu pasang utk firas



4 comments:

  1. cantiknya warna hijau tu...brtmbah ensomlah firas...

    akak xprepare apa2 lg.....

    ReplyDelete
  2. wow memang cantik, jeans n tshirt utk anak2 akak dah beli pun, baju melayu je masih dok pkir warna tema tahun ni, en. abah pilih warna biru

    ReplyDelete
  3. ye mamasyaza..mmg hijau cantik kan:)

    ReplyDelete

firas on the page