Saturday, 26 December 2009

NOTTI-FACE GIVEAWAY by AdwanEncem





*THIS N3 IS STICKEY MODE*



Salam bertemu kembali

cuti panjang ini..ibufiras tak nak

lepaskan peluang utk join contest

dan nak dapat kan hadiah misteri dari






Syarat2..semua ALL DONE


kalau tak ok harap mama adwan..give me some buzz kat kotak comment erkk


Jangan marah ye..sebab letak kan 2 gambar coz
syarat2 contest tak der kata hanya satu gambar je kanns
hehehe..boleh erkkk mama adwan..
sebab firas gan adwan mmg sebaya kanns...
kalau ada kesilapan..plzzz let me know
nnti mama adwan pilih lah gambar yang sesuai yek..






Gambar diatas nie ini disnap ketika firas terjumpa permainan

GITAR MC D dia kat dalam bilik ibu(merata firas sepahkan)

masa nie firas noti sangat sbb baru sepahkan

pampess..Pampees yang disepahkan ada kat sebelah tu..







Gambar yang ini pula ibufiras snap sewaktu firas

membuka peti ais..jangan tak tau..firas dah


pandai bukak peti ais sendiri sekarang..


dan kidnap epal..coz he like to eat A LOT OF APPLES


suka dia bila dah dikantoikan oleh ibu..


very NOTI kanns..





MORE DETAILS ABOUT FIRAS..


SCROOL DOWN...

.......................................

..............................

...................

..........

......
...

NAME : AHMAD FIRAS BIN AMRAN


AGE : 2 YEARS 3 MONTH


BORN : 26.12.2007


PARENTS NAME : NAZIHAH MOHD & AMRAN ZAKARIA



3 comments:

  1. fuh!!!brkali gak buka blog zieha smlm ttp xdpt nk tinggalkn komen....myb berat sgt kot...2 pn kak nza dh guna mozilla F. Ni dpt jengah yg firas...

    ok gud luck utk firas. Hi, smpai juling mata tu dok main bnde alah tu....

    ReplyDelete
  2. suka pic. no.2....

    chomelll jer firas wat muka cenggitu....

    ReplyDelete

firas on the page