Friday, 23 October 2009

KERACUNAN MAKANAN KE?


Poor my lil hero..since yesterday he
not feeling well..dalam sistem
pembuangan air besar
nak tahu????
semalaman hingga ke hari ini
firas cirit birit..
petang tadi muntah skit:(
Today terpaksalah ibu amik el
satu rumah kena cirit birit
tinggal ibunya je yg tak kena
nie mesti kes keracunan makanan nie
huhuhuhu..
susah hati gak nie.
firas pun dah tak de selera
nak makan..
dia punya bump..ada kesan
kemerahan,,,cream dah sapu dah
ubat semua dah makan
tapi faham2 jelah..anak daku nie
bila time nak mkn ubat...bukan 100%
yang masuk ke dalam badan..the rest
dia luakkan..keluar
geram kadang2 gan perangai firas nie
bilalah nak pandai SUKA/FAHAM mkn ubatnya
Harap2 esok firas kembali pulih
seperti biasa n ada selera makan..
poor firas...
uhuhuhuhu:((

4 comments:

  1. Emm..sama lah.Anak2 ana pun susah sgt nak paksa bg mkn ubat.Kalo time org lain yg kena mkn ubat..depa plak yg dok kalut & sibuk nak rasa jgk.Sabar ye kak zieha.

    ReplyDelete
  2. PROMOSI MUSLIM TOUR

    TIANJIN-BEIJING
    6DAY 5NIGHT
    HARGA DARI RM340

    ReplyDelete
  3. zieha->suhana

    yela..mmg betul..tapi skrg dah ada idea nk kasi anak mkn ubat...haaa taruk ubat dlm susu..hehehe:)tks.

    ReplyDelete
  4. semoga firas cepat sembuh...takpe ke zieha letak ubat dalam susu...kang nanti firas rasa lain macam kat susu tu dia tak nak minum susu lak

    ReplyDelete

firas on the page