Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Monday 26 January 2009

MASA DALAM PANTANG

~FIRAS AKHIRNYA DIBOTAKKAN~


~RAMBUT FIRAS PENUH DGN KUPING KEPALA, TU YG RAMBUT JD NIPIS KT BELAH DEPAN,AKHIRNYA KITAORG BOTAKKAN KEPALA FIRAS SUPAYA KUPING TU HILANG DAN HARI~HARI SAPUKAN PATI KELAPA UNTUK HILANG~



~ NAMPAK TAK BIRTH MARK KT PIPI FIRAS~



~ LIHATLAH DIRIKU..KURANG BERMAYA..FIRAS PULA SEMAKIN MEMBESAR~



Masa nielah paling tk best sekali bila time bab makan..kena pantang beb, aku tk snap plak gambo makanan yang aku makan bila tgh pantang hari tu, yelah masa tu mana reti lagi nk buat blog kenn..? Seingat aku makanan ketika aku pantang ialah makanan yang tk berminyak..dan menu utama mesti ikan haruan(utk cepatkan pulihakn luka operate).Nasib baik mak ada,,kalau tk der susah juga beb..boleh dikatakan pengalaman mak aku menjaga adik2 dia..mmg tk sia2lah..jadi waktu tu mak akulah yang menjaga diriku dari A-Z, terima kasih mak..pengorbanan mu pada diriku tidak terhingga ..sebab tu lah " SYURGA DI TAPAK KAKI IBU"..

No comments:

Post a Comment

firas on the page