Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Monday 26 January 2009

KENDURI KESYUKURAN DAN MARHABAN

~ALAMAK ASAL AKU PLAK KENA RENJIS..AHAKSSS~

~NASIB BAIK MASA NK MARHABAN NIE, FIRAS TGH TIDO, SENANG SKIT~



Genap 40 hari aku berpantang ,memang masa nielah yang ditunggu..apa lagi bab makan la beb.Hari nie aku melanggar pantang yang ada..hahaha..orang lain pantang 60 hari aku 40 hari dh langgar pantang dah.Nk buat mcm mana kan hari tu aku buat kenduri kesyukuran sekali gan marhaban, tanda kesyukuran di atas kelahiran firas..dan menu masa tu seingat aku ada nasi tomato, ayam masak merah, kerabu mangga(my fav),kuih=muih dan lain2(tk ingat da..) aku mkn skit2 jer..nama nk rasa je kan..maklumlah lama dah tk makan sedap...yum..yumm

No comments:

Post a Comment

firas on the page